Hakkımda

Fotoğrafım
Ankara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 4. Sınıf --2009-2010 Microsoft Student Partner--TbdGenç Ankara Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

17 Ekim 2009 Cumartesi

Deney 7


Oğuz Uslu, 20

Sarışını yen!

1989 yılından itibaren Balıkesir’de denek olarak yetiştirildim. Çubuk ve fasulye saymak, kızların saçını çekmek, silgi fırlatma, tüf tüf atma, online oyun oynama, çöpten adam çizme gibi bir çok zorlu eğitimden geçtim.

Yıllarca normal insanların arasında, kimse bilmeden gizli bir yaşam sürdüm. Ben Oğuz ve işte bu da benim normal hayat hikayemdi. Şimdi ise olmam gereken yerde, Deney7’deyim.

Şu anda benim profilimin hemen yanında duran sarışın ise, benim ezeli rakibim oluyor. Tüm hayatım boyunca tek bir amaç için yetiştirildim, “Sarışını yen, Deney7’yi kazan!”. Bunu başarmamda bana yardımcı olmaya var mısın?

Not:www.deney7.com'dan alıntı yapılmıştır.

Oğuz'a destek olabilmek için facebook accountunuzla www.deney7.com'a giriş yapıp "Destek Ver" butonuna basmalısınız.Facebook accounutuz yoksa deney7.com üyeliğinizle oy kullanabilirsiniz.

Oğuz'un live adresi : http://deney7oguz.spaces.live.com/
Bookmark and Share

0 comments:

Yorum Gönder