Hakkımda

Fotoğrafım
Ankara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 4. Sınıf --2009-2010 Microsoft Student Partner--TbdGenç Ankara Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

3 Eylül 2009 Perşembe

Kitap Okumalıyız


Kitap okumalıyız.Çünkü kelime dağarcığımız genişlesin ki kendimizi daha iyi ifade edebilelim.Daha anlaşılır ve akıcı bir şekilde konuşabilelim.Okuduğumuzu daha kolay bir şekilde anlayalım.

Bu ve buna benzer sayısız yararlarından dolayı kitap okumalıyız.Kitap okuyalım ki aydınlanalım.Görüyoruz Avrupalı insanlar nereye giderlerse gitsinler yanlarından kitaplarını eksik etmiyorlar.Bizler de kitap okumalı ve çevremizdekileri kitap okumaya davet etmeliyiz.

Ben bu ara Zülfü Livaneli'nin Leyla'nın Evi adlı kitabını okuyorum.Oldukça sürükleyici bir kitaba benziyor.Okurken hiç sıkılmıyorum.Yaptığı saptamalar beni kendisine hayran bırakıyor.
Bookmark and Share

0 comments:

Yorum Gönder