Hakkımda

Fotoğrafım
Ankara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği 4. Sınıf --2009-2010 Microsoft Student Partner--TbdGenç Ankara Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı

13 Aralık 2008 Cumartesi

Burgazdan sonra

Lüleburgazda bir hafta geçirdikten sonra Ankara'ya döndüm.Bayramı akrabalarla geçirmenin keyfini çıkardım.Bol bol gezdim,eğlendim. Gezdiğim yerlere Çorluyu da ekledim.Bayramda tanıdıkları ziyaret ettim.Şeker ve baklavaları hüplettim.Kurban bayramının bereketi yemeklerdeydi neredeyse her yemekte et vardı.L.Burgazda kuzenlerle takıldık bilgisayarda Pes oynadık.Goraya gittik.Bir gün de canlı müzik olan bir bara gittik.Bu bayramın bomba sözü ise Beyler!!Benimle 11 olmayan bir belediyeye var mısınız?Kuzen Göksel beni gülmekten yine kırıp geçirdi.Kısacası gayet güzel bir tatil geçirdim.Eve geldiğimde ise saat sabahın 5 buçuğuydu ve bir haftadır kombi yanmayan ev buz gibiydi...
Bookmark and Share

0 comments:

Yorum Gönder